Филолингвия
Вторник, 10.12.2024, 02:01
Приветствую Вас Гость
 
Главная страница Информация о сайтеРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
правка
tivitaДата: Понедельник, 16.02.2009, 21:49 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 763
Статус: Оффлайн

Скільки часу мені потрібно, щоб освоїти розмовну англійську, німецьку, французьку або грецьку мову з Вашою допомогою?
Вже на першому уроці вам прийдеться? (доведеться) розмовляти на мові, яку вивчаєте та розуміти її, застосовуючи на практиці освоєне з репетитором :-). А швидкість освоєння , як і приблизний термін досягнення потрібного вам результату ви самі зможете легко визначити після перших декількох занять з репетитором.
Добре, тоді за скільки часу освоїли розмовну англійську, німецьку, французьку чи грецьку мову ваші інші учні?
В основному за 3-6 місяців коли вивчали з нуля. Все залежало від інтенсивності та періодичності занять, працездатності учня, його бажання, наполегливості, старанності виконання домашніх завдань, а також наявності досвіду в освоєнні інших іноземних мов, особливо тих що прямо або частково споріднені із мовою яка вивчається (наприклад ті учні що володіли італійською – набагато легше вивчили французьку). А ми завжди з великим ентузіазмом та зацікавленістю робимо все що від нас залежить щоб учень досягнув очікуваного результату в найкоротший термін.
Яку методику навчання Ви використовуєте?
Підбираємо для учня індивідуально, виходячи з його рівня підготовки, навиків, побажань, способу мислення та сприйняття. Із напрацьованого – багато живого спілкування на мові що вивчається, використання ультрасучасних а також "класичних" підручників (таких як Попова Казакова в французькій та Реймонд Мерфи в англійській), розівчування?(розучування) та розбір пісень, анекдотів та казок, аудіо, мультимедійні матеріали із англо/германо/франко/грекомовного Інтернету, а саме навчальні ігри, від яких дітей буває складно відірвати, і котрі  і  дорослим приходься до смаку. Напрацювання весь час поповнюються та вдосконалюються, виходячи із практики навчання та появлення? (появи) нових матеріалів, так що більш повну інформацію можете отримати зв'язавшись напряму? (або прямо або вже напрямки) з репетитором.
Наскільки ефективно вивчати іноземну мову через Інтернет дистанційно?
Рівно настільки, наскільки зустрічаючись особисто тет-а-тет, нема абсолютно ніякої різниці. Оскільки учень та репетитор бачать і чують один одного так самісінько, як і знаходячись в одній кімнаті сидячи за одним столом.
А є якісь недоліки чи незручності в освоєНні іноземної мови зустрічаючись через Інтернет?
Немає ніяких незручностей, тільки одні переваги, котрі кожен зможе побачити для себе сам, а відчути в повноті вже на першому уроці. А якщо ви шукаєте репетитора для своїх дітей, тоді краще запитайте про це їх самих :-).
Яке обладнання потрібно?
Комп’ютер під’єднаний до Інтернету, мікрофон, навушники або колонки і, за бажанням, веб-камера, якщо хочете щоб репетитор вас бачив. У репетитора, звичайно ж, є веб-камера, так що ви будете його бачити протягом цілого уроку при вашому бажанні.
Наскільки добре треба володіти комп'ютером, щоб брати уроки у такий спосіб?
Мінімально. Все що Вам потрібно – це натиснути ">>> Зв'язок <<<" або ">>> Skype <<<" під фотографією репетитора що вас зацікавив, або ж зв'язатись з нашим адміністратором будь яким із способів вказаних на сторінці Контакти. Далі всю технічну сторону справи ми беремо на себе.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


Copyright Filolingvia © 2007-2009
Сайт управляется системой uCoz